VARMT VÄLKOMMEN!



19 mars 2010

Endless Love...




I går kom mina 1,5 mm stansar, jag fick också hem lite nya smyckesdelar som jag inte använt mig av förut. Bl.a det här hjärtat, jag stansade in ENDLESS LOVE och mina döttrars namn med de nya stansarna! Jättegulligt vart det =)Pris i detta utförande 235 kr.

Det får plats betydligt mer med text med de små stansarna, bra om man vill ha längre budskap eller många namn stansat.

Jag funderar också på att "döpa" mina smycken så att man lätt kan beställa ett specifikt smycke genom att bara ange dess namn. Vad tycker ni om det?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag tycker det är en jättebra idé med olika namn, jättefina smycken gör du!
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är gumman!

    Kram!!

    SvaraRadera