VARMT VÄLKOMMEN!



26 apr. 2010

Vitt & ... Svart!


I går höll jag på och kladdade hela dagen, ja jag målade alltså och dessutom med en färg som jag som jag aldrig satt penseln i förut! Nämligen SVART!

Jag målade en hel vägg i Tildas rum med svart griffelfärg, så nu kan de skriva och kladda och rita hur mycket de vill och dessutom direkt på väggen! Jag lovar att ni ska få se hur det blev när jag röjt upp och fått helt färdigt, jag håller på och målar ett gammalt skåp också... Men det fick bli VITT.

Det ska också på plats i Tildas rum, att måla med griffelfärgen var ju ett kladd utan dess like... men till slut så vart det riktigt bra. Det kändes betydligt bättre att måla med min vita pensel =)

Ha en fin vårdag!
Kram!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är intresserad av din kjol (läste hos Katinka). Hur är den i storlek? Jag brukar ha strl 2 så då kanske den blir för liten. Vad hade du tänkt för pris? Jag beställde en sån kjol från Campadre men när paketet kom hade dom skickat fel, dom hade skickat en t-shirt istället : (

    MVH Pernilla

    pernilla.kruse@spray.se

    SvaraRadera