VARMT VÄLKOMMEN!



27 okt. 2010

Födelsedagsfirande...






Hej!
Ja, så var det då äntligen dags... I Måndags fyllde jag år =) Jag älskar att fylla år, jag är sjukligt galen i presenter!!! Och nu kan jag stryka ganska många saker från min "måste ha" lista, bl.a den rosa radion från Roberts Radio... HOho, den är beställd till mig =) Och mycket annat fint fick jag också såklart!
Jag tänkte slå till på ett specialerbjudande här på bloggen... Alla beställningar som läggs på silverpläterade halsband from i dag 27/10 tom Sön 31/10 får du 30% rabatt på, OBS! Du mailar din beställning till mig på minasmycken@live.com Och rabatten gäller endast de silverpläterade halsbanden. Som vanligt ingår valfri längd på kedjan och pärlberlock.
Så passa på nu! Julklappar kanske?
Ha en fin dag!
Kram/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar