VARMT VÄLKOMMEN!



6 nov. 2011

Long time no see.... Igen!

ALLDELES FÖR LÄNGE SEN VI SÅGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag skäms för min totala oförmåga att lyckas hålla denna blogg vid liv... Men nu ska jag göra ett helhjärtat försök. I Fredags var jag på Symässan i Älvsjö, där fanns det mängder av pärlor och smyckesdelar... Jag har ägnat kvällen i min smyckesverkstad och lovar att ni snart ska få se på lite nyheter ;-) Jag är ju som en del av er vet väldigt svag för sötvattenpärlor.
På mässan hittade jag nya fina berlocker såkallade prayers box, en liten berlock som går att öppna och tanken är att man ska lägga en liten önskan i berlocken. Blev så fint på ett armband med sötvattenpärlor. Jag hittade även mer saker som jag gillar starkt, bilder kommer alldeles snart!

PS; Snart är det två år sen jag startade A little piece of me and you, det firar vi med 20 % på allt UTOM äkta silver, där är det ordinarie pris. Gäller t.om. 20/11 2011. Passa på inför julen!

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar