VARMT VÄLKOMMEN!



20 feb. 2010

God Lördag kväll!



Måste visa er min nya fågelbur från Lisbeth Dahl, visst är den fin ;) Jag har suktat länge efter den.. och nu fick den äntligen flytta in i Syrenelund!

Usch, i dag har det varit riktigt otäckt väder och det känns som om det blåser rakt igenom vårt gamla hus, många ljus är tända här i kväll och gjutjärnskaminen går för fullt.

Jag har faktiskt hunnit med ett par smycken också. Jag har två döttrar som med stor beundran tittar på när jag gör smycken, naturligtvis önskar de sig nya halsband varje gång de ser mig ta fram smyckesakerna... Jag har gjort lite barnsmycken bl.a till tjejerna, de blir jättesöta och är en jättebra present att ha med sig till sin kompis när man ska på barnkalas! Bilder på lite barnsmycken ska ni få se en annan gång!

Jag önskar alla en trevlig Lördagskväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar