VARMT VÄLKOMMEN!



16 feb. 2010

Namnarmband och fin fint besök!




Jag har haft fin fint besök från Skåne, min kusin Susanne och hennes lilla Elise har varit och besökt oss! Ni ser henne på bilden tillsammans med min äldsta dotter Tilda. Jag fick då äran att göra ett Elise armband, ni ser det på bilden ovan! Pris i detta utförande 135 kr. En del av mina vänner undrar var jag håller till när jag gör mina smycken, ärligt talat så sitter jag på golvet i hallen... Ja, för skulle jag sitta vid mitt kära gamla slagbord och hammra skulle det väl gå mitt i tu ;)Ni ser det på bilden ovan, notera att jag inte har kommit till skott och bytt jultyget på stolssitsarna... Jag ska ta mig i kragen och sätta dit något vårligt, något sött från Greengate kanske?

Jag vill också passa på att tacka Erika som har den fina bloggen det vita dårhuset, tusen tack för att du ville marknadsföra mig på din underbara blogg =)

1 kommentar:

  1. Men snälla du!! Tack själv :o)!!!!!!
    Skulle aldrig puscha på någonting jag inte gillar och du är bara för duktig!!
    Jag kommer definitivt att vända mig till dig när födelsedagar börjar komma.

    Önskar dig en underbar helg!
    Kramar Erika

    SvaraRadera