VARMT VÄLKOMMEN!



27 feb. 2010

Tävling hos A little piece of me and you!


Hej på er!

Tänkte ha en liten tävling här i min nystartade blogg! Vill du vara med? Du med blogg länkar till det här inlägget, och lämnar en kommentar. Använd gärna bilden på halsbandet. Har du ingen blogg lämna en kommentar samt din mailadress!

Du är med och tävlar om en budskaps/namn ring med pärlberlock, på kulkedja i valfri längd! Max 8 tecken på var sida om ringen!

Den 5:e mars drar jag en vinnare!
Lycka till!

Kram Camilla!

20 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg men här kommer mailadressen:
    kattarsel@live.se
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej, jag vill gärna ha chans på det fina halsbandet. MVH Anna
    naum-2@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag vill gärna vara med, men jag kan inte länka i min blogg för den är låst och bara några få som har tillgång till den, så jag skickar min mail i stället
    gabbis6@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Det förstår du väl att jag vill :o)))))
    Skulle se ut det *fniss*
    Men ack den som ger sig ;o).
    Länken klar och så hoppas jag på vinst....IGEN ;o)
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  5. Och vilket fint halsband har sett den på en annan blogg..den är ju bara så fin...jag skulle villja ha texten,,,Carpe Diem kramiz mamma mia

    SvaraRadera
  6. Vill väldigt gärna vara med i din utlottning!! Jättefin halsband! Precis min stil!!
    Länkar från min blogg såklart!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Vill givetvis vara med... dina halsband är ju superfina! Kram Camilla camilla.t.magnusson@tele2.se

    SvaraRadera
  8. ElliElla

    jag vill så gärna ha det fina halsbandet mamma har tipsat om tävlingen...använder hennes mail
    miamaria_wannmyr@hotmail.com

    texten Stark Envis

    SvaraRadera
  9. önskar att vinna ett halsband. Dom är ju så fina och passar att bäras både till vardags och fest. Super fina såklart!
    Kram Jessica jnordholm@glocalnet.net

    SvaraRadera
  10. Hej! Fint halsband! Jag är gärna med och tävlar. Har länkat från min blogg - www.chal.se
    /Charlotte, charlotte.tarnblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej! Gillar din blogg starkt =) Tyvärr har jag ingen egen men däremot har jag ju en mailadress. Jättefint halsband, vill gärna vara med och tävla! Budskapet jag skulle vilja ha är Manu propria. Det är på latin och betyder på egen hand. För mig står det för att jag på egen hand bestämmer hur jag vill leva mitt liv och att jag skapar min egen lycka. Efter motgångar och sen jag förlorade min lillebror så har jag kämpat och kämpar fortfarande för att hitta min väg i livet och att vara glad och tacksam för det jag har. Det är något jag måste göra på egen hand, det kan ingen annan göra åt mig. Ha en bra dag och kram till dig! /allikin_77@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Här är en ny kommentar angående halsbandet...Stark Envis...
    Min dotter har slagits mot anorexia, att inte duga,prestationsångest, samt en otrolig oro, hon har kämpat mot alla odds, nu är hon färdig journalist. envis och stark som få...hon kommer att klara livet galant..jag vill att hon ska få ett halsband för att bevisa detta..vi är så stolta

    SvaraRadera
  13. Självklart är jag med och tävlar! Länkar i högerspalten på min blogg. Trevlig dag// P

    SvaraRadera
  14. Äh vilken rolig tävling och vilket fint smycke man kan vinna. Jag vill vara med... Halsbandet som jag beställde till min kompis blev så lyckat, så nu vill jag få chansen att få ett eget runt min hals. Håller nu tummarna för min del... Mvh Britta brittabromses@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej! Självklart vill jag tävla :) Det är så roligt att följa din blogg...Hälsningar Jessica
    j.hyden@tele2.se

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med i tävlingen för jag gillar ditt smycke och din blogg.
    Hoppas nu på lyckan...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åhhh vad fint! Vill gärna vara med och tävla!

    ava.eva@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Vilka fantastiska smycken :-) Klart jag vill vara med i utlottningen. Men hör snart av mig på telefonen för en beställning!

    Kramar Linda & Raawgänget!

    info@raaw.nu

    SvaraRadera
  19. Hejsan! Jag vill oxo vara med i utlottningen av det fina smycken! Jag har ingen egen blogg men läser gärna inredningsbloggar och modebloggar. Ha en skön helg! caramella17@hotmail.com // zara

    SvaraRadera
  20. Åh va fint! Älskar personliga smycken. Självklart är jag med och tävlar!

    Länk till mitt inlägg om tävlingen: http://lacc.blogg.se/2010/march/tavlar-om-fint-personligt-halsband.html

    Om jag blir den superlyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha texten:

    MY DREAM - MY FUTURE, för att min största dröm är att flytta till USA, att kanske plugga där och sedan bo och arbeta där. Men det ska inte vara min dröm, det ska bli min framtid. Det ska jag visa alla som inte tror att jag kommer komma dit, alla som tror att det aldrig kommer hända. Det är inte bara en dröm, det är min framtid.

    Håller tummarna hårt nu!

    SvaraRadera